onsdag 26 januari 2011

INGA HÅL :-)

Jag hade inga hål nu heller :-) SKÖNT!! Sen skulle jag ut och betala. Så säger hon: 175:-, Jag bara VA SA DU?? 175kr svarade hon då. Varför är det såå billigt, undrade jag... Men det va nån försäkring eller va det va som betalade resten. Så länge man är 29år är det 300 i rabatt, efter det är det 150kr. Så jag sa bara, det är ju tur, för jag fyller nästa vecka :-)
Två små kisar som ääälskar barnens sängar!!
Min lille Max posade innan han skulle på barnkalas. Han va så stolt!!
Thea ville oxå posa lite :-)
Jag och Max ligger och sover i varsin ände i soffan, innan kalaset i lördags.
En väldigt suddig bild. Lite bebisgos :-)
Thea spelar musik på iphonen för sin lille syssling. Han är mer intresserad utav Thea än musiken!!
Utanför fönstret gick det 2 rådjur och en jättefin lurvig katt!! De har fin utsikt där de bor, i Olofström ;-)

Nu ska  jag ner till byn och träffa min kusin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥