lördag 15 januari 2011

GAAAAAHH

Jag har hämtat barnen hos mamma. Fick först köra och byta bil efter jobbet, jag hade ju inte bilstolarna. När jag kom så såg jag Max lilla ansikte i fönstret som satt och kollade efter mig.
Sen hann vi inte mer än hem förrens barnen började stirra omkring. En skulle bada, skulle inte bada, skulle tömma kattlådan men ville inte göra det klart. Det skulle hjälpas till med maten, katten försökte sno räkorna.... Ja, typ det går i ett i ett i ett...
Men nu står räkpajen i ugnen, Thea har duschat klart och jag ska ta mig an kattlådorna. Max ska i badkaret. Sen får vi se om jag kommer ihåg att ta ut pajen med. Brandvarnaren har jag slängt under en filt i soffan. Den är ju hopplös, jag har gjort för mkt kladdkaka så det ryker ju ur hela ugnen jämt. Så den jävlen tjuter ju för minsta lilla!!

1 kommentar:

  1. Tack.
    Nu käns det bättre för det du skrev precis så blev det, då känns det som om jag gjorde rätt iaf.
    Tack
    Ha en trevlig lördags kväll

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥