onsdag 15 december 2010

ONT...

Nu ligger vi i sängen, Diesel va med trött!! Imorn blir det ju inte sovmorgon mer än till halv 8. Sen ska vi iväg på utflykt :-) Det ska bli mysigt!!

Efter promenaden idag, på 1,5h, så fick jag såå in i helvetes ont i mina höfter igen. Jag fick det i höstas med av att gå i trappor... Men idag ha jag inte gått i några trappor!! Jag har varit på vårdcentralen flera ggr för att jag har ont i armen, sen fick jag ont i höfterna och ett tag i fötterna med. De tog blodprov men hittade inget. Men jag tycker det är konstigt!! Armen har ju fasen varit i flera år. Det började när Max låg i magen och jag fick en skena till handleden som inte hjälpte för fem öre. I år har jag gått hos sjukgymnast i 7 månader och det hjälpte inte heller... Å på vårdcentralen hittar de ingenting och då betyder det att det inte är någonting - eller??? Jag tappar saker och får skitont av att tex skala potatis, skriva eller använda armen på nåt sätt. En natt vaknade jag av att armen "sov", 2 ggr... Det kröp i den. Ikväll har jag ont i fötterna så jag har vaggat fram, det ser ju inte klokt ut!! Hoppas det går om tills imorn då vi ska gå rätt mkt... Fast i somras fick jag ju ont i höfterna av att bara åka bil. Mkt märkligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥