måndag 27 december 2010

LEKTID

Nu är Max hos sin kompis och leker, Thea har Pauline här. När vi lämnat Max åkte vi förbi en dagiskompis till Thea. De hann leka en liten stund innan Pauline kom hit. Så nu leks det för fullt på rummet. Jag antar att jag snart får någon sorts musikunderhållning.

Jag funderar på att göra lite pannkakor, det va längesen vi åt. Sen ska jag göra spätta i eftermiddag. Ikväll ska vi ju till Loshultarna och käka och spela kort. Vi missar raketvisningen i år men det får vi ta. Jag har för mig att det brukar vara två kvällar nyårsveckan men i år är det bara ikväll.

Jisses så lugnt och skönt här är... Va ska jag hitta på!? Läsa tidningen kanske.... Imorse har det busats och vält högtalare och vinflaskor. Jag har åtminstonde en duracell här hemma ;-)

Sambo börjar närma sig Molly, han är riktigt duktig, medans Diesel fortfarande håller sig på avstånd. Men jag tror det kommer sluta bra det här. Så länge Sambo får smaka Mollys mat, som är bättre än hans egen burkmat, så går det bra!!

Nehe, nu blir det lite pannkakslagning här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥