söndag 12 december 2010

INBJUDAN KLAR

Äntligen i soffan!! Jag är helt slut. Men så skönt, vi har fått mkt gjort idag :-) Vi har avfrostat frysen och jag har gjort mina inbjudningar till min 30-årsfest. Jag har suttit och skrivit alla för hand. Det är ju mer personligt då!! Alla julkorten är med klara att postas.


Våra pepparkaksmuffins ser väldigt goda ut. Några fick vara utan frosting. Sen blev det strössel på.


Vi gjorde en grym fruktsallad. Det va banan, ananas, mango, äppel, päron, apelsin, hallon, vindruvor. Vi glömde melonen... Men gu va gott det va!! Grädde måste jag ha på med så det blev det.

Nu är det Beck. I pausen blir det att hänga tvätt och göra mig klar för natten. Måste ge ett barn hostmedicin med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥