onsdag 29 december 2010

DYYYR FJÄRRKONTROLL

Joppe ringde och hade stått i affären en bra stund. Han har tittar på den här förbaskade tvn i 1,5 år nu och frågade om han skulle köpa den. Jag sa bara gör vad du vill, jag betalar inte ett öre!! Jag är nöjd med tvn vi har. Joooo han va ju inne på att köpa den. MEN så va det ju så att då fick han ju köpa en blueray med. Å DET va ju bra för vi behöver ju en ny fjärrkontroll eftersom den fgamla är sönder och jag blir vansinnig varje gång den ska användas. JO, men en fjärrkontroll för X antal tusen??????? Nu va du bra rolig, sa jag, det finns billigare på maxi!! Han fick göra som han ville sa jag och gick in på City Gross och började plocka ihop mat. Sen kom han och jo visst, allt låg i bilen. MEN det finns ett krav, jag har sagt att kommer ny tv in då åker nuvarande tv-bänk ut!! Så ska en vit in och jag vet precis vilken!!

Fy fan vilken dyr fjärrkontroll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥