fredag 17 december 2010

59 SNABBA

Hittade en lista på en annan blogg, jag testar den med :-)

1. Hur gammal är du om fem år? 34 år, shit va tiden går!!
2. Vem var den sista du träffade? De på jobbet

3. Hur lång är du? 164 centimeter.

4. Vilken var den senaste film du sett?   Kan det varit Kommissarie Späck!?
5. Vem ringde du senast? Joppe

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag sa ju att ni skulle STÄNGA AV kaffebryggaren!!!!!"
7. Vad är dagens planer? Hälsa på vänner

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, beroende på vad jag gör

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Jag och mitt minne... Kan det varit förra veckan?
11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 06,30 ringde klockjävlen

13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, en gång när jag fyllde år stod det en kattunge utanför dörren som luktade brandrök och va alldeles konstig i pälsen.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma!

15. Vilken plats föredrar du minst? Tjaaa, va kan det va...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har vi förhoppningsvis hittat ett hus som vi vill ha!!
17. Vad skrämde dig som barn? M Ö R K E R

18. Vem fick dig att skratta senast? Folket runt omkring mig igår

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antar det – har inga

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär... Den finns där, men används knappt
21. Sover du med eller utan kläder på dig? På vintern med :-)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st

23. Hur många landskap har du bott i? Småland och Skåne

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mmmm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favoritglass? Är inte så förtjust i glass... Men Nogger går an

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med familjen och bygga ett STORT drömhus, köpa ny bil

29. Tycker du om kinamat? Jodå

30. Tycker du om kaffe? Japp!! (Hoppas bara att kaffebryggaren funkar fortfarande...)

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe & apelsinjuice

32. Sover du på någon särskild sida? Höger

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa? Love it!

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne, faktiskt inte

37. Vill du ha barn? Jag har ju två ;-) Men...

38. Kan du några andra språk än svenska? Svengelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja två gånger

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & inredning

42. Äger du dyra smycken? Jag har fått en ring som jag tror är ganska dyr.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe!

45. Vem är den roligaste människan du känner?  Thea & Max

46. Välj ett ärr på din kropp? Mellan 2 fingrar, sprang i simhallens omklädningsrum som liten
47. Vad har du för ringsignal? Marimba (Kobojsarna försvann med den gamla iphonen...)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nix, inte va jag vet.

49. Flirtar du mycket? Nej…?

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Inte byta men jag såg ju hur brorsan gjorde när han fyllde på min.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, konstigt nog

53. Vilken var den senaste bok du läste? "Systerskap" av Katerina Janouch

54. Läser du dagstidningen? Den ligger i lådan iallafall och läses när jag hinner

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Mama är väl ingen veckotidning...
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En grej jag ska returnera
59. När var du i kyrkan senast? Kyrkan, kyrkan, kyrkan..... Asså det va ju det här med minnet igen...Jag vet faktiskt inte. Jag måste väl ha varit i kyrkan sen Max döptes.....

4 kommentarer:

  1. Du menar att du glömt bröllopet i somras? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha va va det jag sa om minnet... Jag ha ju för fan varit på TRE bröllop sen Max dop... Pinsamt!!

    SvaraRadera
  3. Helt sjukt, FEM bröllop är det ju.... Jag blir inte förvånad om folk känner sig bortglömda av mig... Men det gör jag INTE med mening!! Kan inte hjälpas, det är sån jag är. Tänk om jag ha alzaimers...

    SvaraRadera
  4. Haha jag som inte känner dig e g och följt din blogg några månader minns mer om ditt liv än vad du gör själv :D :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥