lördag 20 november 2010

TRÖGBOLL

Vi såg ju "Kommissarie Späck" igår. Jag tyckte inte den va så rolig... Många ha sagt att den va sååå rolig. Men jag hade nog för höga förväntningar... Så den kommer jag inte se fler ggr. Skulle hyrt den istället. Nu kan jag ge ena lillebror den i julklapp för han gillade den, haha.

Jag va ju på Vårdcentralen igår. Så skulle jag ligga på ett rum nåra minuter och jag skulle SLAPPNA AV fick jag order om!! Men huuur lätt va det!? Där sprang 3 olika i dörren, den ena trodde att en sjuksköterska hade glömt bort mig. Å denne sköterska skulle slutat 2 timmar tidigare. Trodde de på fullaste allvar att jag skulle legat kvar där i två timmar och stirrat i taket???? Hur knäpp får man bli!?

Igår fick vi veta att en jobbarkompis kommer tillbaka :-) Han har varit saknad. Så idag ska vi träffas på jobbet, allihop, och försöka få ihop våra tider. Jag hoppas bara jag får behålla mina. Jag har ju haft de några år och är nöjd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥