onsdag 17 november 2010

OLJEBAD & LJUS

Jag har lagt mig i ett bad, fyllt med olivolja. Jag är så torr så jag behöver smörjas in!! Det gäller bara att skölja ur det sen annars slår väl nästa som ska i duschen, ihjäl sig. Jag har lagt en ansiktsmask med, behöver ta slut på alla mina flaskor och tuber med allt möjligt i.

Det rensas i garderober, kartonger mm. Å en sak vill jag inte bära upp på vinden för skulle det börja brinna så är det nåt bland det första jag skulle rädda!! Men då får jag bara till svar; "Om du bara släcker ljusen när du åker till Ikea så minskar det ju risken att det ska börja brinna här"... Tack för den då!! Kan jag hjälpa att jag är senil? Hade det funnits piller för minne så hade jag gått och köpt upp ett lager!! Så nu kan ju nån gullig själ gå exprimentera fram lite minne på burk till mig!! Kosta vad det kosta vill. Det är nämligen inte så bra att gå på Ikea i flera timmar med ljus brinnandes hemma (å inte bara ETT ljus...) Fast det minskar ju risken för inbrott, tjuvarna tror ju att det är folk hemma hela tiden. Å vilket är bäst egentligen? Att folk har varit hemma och vänt upp och ner på ALLTING och veta att där varit okända människor, än att det brinner upp istället?? Bara jag kan få rädda mina 2 lådor först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥