fredag 26 november 2010

MORGONTRÖTT

Klockan ringde innan 6 och jag flög upp. Fattade inte varför MIN klocka ringde NU!?!? Jag ville ju sova mer!! In på toa och smörja ansiktet, tyckte jag va ganska svullen på ögonen och kinderna så jag SER trött ut med. Men jag tog lite "roll-on" på ögonen så piggnar de till :-) Sen gjorde jag lite gröt och inte tog jag kanel inte... Det blev cayennepeppar... Hopps. Ska det bli en sån här dag då ALLT går fel kanske!? Det lär vi snart märka, jag ska ju ut och köra bil... Fast idag ska vi va dubbelbemanning så jag behööööver inte köra när vi ska iväg sen ;-)
Idag få vi upp lite tidigare eftersom barnen ska på olika ställen. Jag har en nattgäst igen och denne ska till tåget. Så jag får nog sätta lite fart, ska hinna göra en smoothie med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥