tisdag 23 november 2010

HUJEDAMEJ

Vilken hektisk förmiddag. Först va vi hos frissan, Thea hade lite svårt att sitta still, ville inte ha förkläde, ville ha färg i håret NU och så tiggde hon till sig en kaka... Men fin blev hon :-)















Sen for vi hem och gjorde pannkakor. Tog nästa barn och åkte till doktorn. Dommen blev svinkoppor!! Så nu är det inget dagis mer i veckan. Antibiotikan ska jag hämta i eftermiddag.

Max va för rolig i väntrummet!! Först pillade han på anslagstavlan och stack sig på en nål. "Det är för att du är såå klåfingrig", sa jag. Jaaa jag veeet, sa han då :-) Sen ville han gå upp och träna hos sjukgymnasten. Men dit går man ju bara om man ha ont i armarna eller benen, sa jag. Då tittade Max på mig och sa "Men nästa vecka, då kan jag väl få ha ont i benet". Han är för söt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥