måndag 22 november 2010

HEL FAMILJ

Jihoo nu är vi fulländade :-) Barnen ville sätta fast sina nya dragkedjefigurer direkt!!













Så nu pryder de jackorna :-)

Vi har ätit lite grann för vi väntar på första leveransen av våran Matkasse. I och med att vi är lediga så kan vi vänta och äta lite senare.

Vi är lediga tills fredag nu. Jag har ju en fördel och det är att när jag får ledigt får jag betalt ändå. Å det hände på onsdag. Då skulle jag jobbat. Så nu är vi lediga nästan hela veckan.
Men det är ju tur det!! För det första vi får göra imornbitti är och ringa vårdcentralen... Max utslag har ju blivit värre nu än när de hämtades från mig förra veckan... På dagis hade de t o m satt ett plåster på kinden... Jag säger som jag alltid sagt; ska det bli nåt gjort får man göra det själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥