lördag 13 november 2010

HÄR ÄR VI UPPE :-)

Vi "bettar" på Max på kvällen innan vi somnar. Säger olika tider som vi tror han kommer vakna på. Jag förlorar nästan jämt... Det är nog för att jag har en liiten dröm om att han ska sova några minuter längre, eller halvtimmar... Det är tur det finns Bolibompa och Nickelodeon ;-) Fast jag är lika morgonpigg som kvällstrött så det gör inte så mycket. Jag stiger gärna upp, bara det är efter 7 på helgerna!!

Vad jag stör mig på att när jag lägger in kort från Iphonen så blir de små!! Någon som vet hur jag ska få de stora?? Jag kommer dra med mig den klumpiga kameran idag med så det kommer bli båda riktiga kort och iphonekort. Vi ska lämna av Joppe i Loshult, de ska ha herrmiddag. Sen ska jag, Anna och alla barn (3st) ha en kulig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥