tisdag 30 november 2010

FÄRDIGBAKAT

Jag tog en tripp till maxi och köpte hem lite ingredienser som saknades för mitt bakande. Jag satte igång med en sats cupkakes. När de svalnat skulle det på glasyr.
Det blev en sats Lussekatter med.
Det har ju tagit sin lilla tid!! Under tiden har jag fixat med annat. Bla har jag ringt "spåtanten" och bokat om tiden. Jag hade tid nästa tisdag men flyttade fram den ett tag. så nu MÅSTE jag leta fram mina papper jag fick av henne förra gången så jag kan se hur mkt som har stämt!!
Nu ska jag ta och äta lite sen lunch. En tallrik soppa, den andra för idag, till frukost blev det nämligen en... tallrik soppa. Så länge det bara är jag hemma klarar jag mig på sånt här. Å att äta så här sällan. Annars hade humöret dalat för längesen. Men nu har jag ingen som får ta min skit (förutom katterna) så då är det ju meningslöst att äta så ofta... ;-)

3 kommentarer:

  1. Mmmm ser gott ut=)
    Jag kan inte växjö i morrn heller,kan bara på torsdag.

    SvaraRadera
  2. Men du, jag är faktiskt LEDIG på torsdag med haha. Så vi kan ju höras av :-) Jag VILL dit!! Jag BEHÖVER dit!!

    SvaraRadera
  3. Å sen är det ju fritt fram att komma hit och smaka på bakverken :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥