torsdag 18 november 2010

BBBRRRRRRR KALLT

Jag fattar inte att det kan va så kallt jämt. Jag fryser!! (som vanligt...) Jag har alla element på full värme, utom i sovrummet men dit in är det ju stängt. Det är kanske 24-25 grader här men jag fryser ändå. Jag brukar alltid ha dubbla byxor och raggsockar men vill inte gärna ha det när jag är hemma. Så min räddning ör lite värme är solariet!! Jag va och handlade till en fruktsallad ikväll och då blev jag ju kall så jag va inne och solade en stund. Men ne, jag fryser faktiskt fortfarande. Ska ta en bok, täcket och krypa ner i soffan en stund. Eller, ne, det kom ju faktiskt en mama med posten :-)  Så nu ska det bli lite lugn stund, och paradisasken står faktiskt kvar på bordet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥