söndag 24 oktober 2010

STÄD STÄD STÄD

Nu är jag hemma på matpaus. Vi håller på och städar klart det sista nu. Phu, sen slipper vi skiten!!
Vi tog lite sovmorgon, eller jag gjorde. Sov så dåligt inatt p g a illamående och kattrackarn. Sen blev det en storhandling och sen på städningen.

Jag fick ett mejl att jag måste uppgradera min blogg så den ska flyttas till wordpress eller va det va. Men jag provade lite nu men jag tryckte ner det illa kvickt igen IFALL det skulle hända nåt och allt är borta, så är det bäst att ha dataexperten brevid!!

Ikväll ska vi ut till lillebror och titta på nya vovven. Vi ska få älgtaco med, så gott :-)

Nu är det nog bäst att jag beger mig tillbaka och hjälper till att städa. Jag är hemma en runda och fixar lite. Å va jag ser fram emot kvällen i soffan och inte göra ett skit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥