fredag 22 oktober 2010

SOFFKVÄLL

Efter doktorn, som gick bra, gjorde vi räkmackor. Katterna fick frispel av räklukten...!! Vi fick lite tid tillsammans innan Joppe begav sig till AW, och jag till maxi. Jag köpte chips, dipp och pepsi. Sen skjussade jag 2 gäng till Sorello innan jag for hem och sminkade av mig och bytte om. Chipsen, dippen och colan kom fram och jag kröp ner under täcket :-) Jag börjar redan få ont i magen av all chips och då ha inte ens filmen kommit igång ännu...
Jag hade funderingar på att gå ner på AW en sväng ikväll men jag skiter i det. Jag ska se en film sen ska jag lägga mig och läsa!! Så är jag pigg imorn när jag ska jobba. Jag vet inte, men det känns som att jag mer än gärna jobbar imorn för Joppe ska flyttstäda lägenheten. Men samtidigt hade jag gärna hjälpt honom så vi hade varit lediga hela söndagen. Jag vill ju hälsa på lille Klabbe men vi ska väl hinna med det oxå!! Imorn är det fest, vi ska bort på förfesten en sväng men det blir nog ingen utgång för vår del, det är ju beredskap...
Nu få jag kolla på filmen - innan chipsen tar slut ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥