tisdag 5 oktober 2010

PROMENAD, FÖRSKOLAN & GODISSUG

Nu ligger vi nerkrupna i soffan och kollar på Äntligen hemma.

Efter maten gick vi en lååång runda :-) Äntligen!! Men jag fick packa på mig halsduk och vantar för att inte frysa ihjäl... Vi gick vid sjön och det va så fint.








Jag är ju så rädd för allting och hoppade flera meter upp i luften så fort nån sprang/cyklade ifatt oss.
Det va rätt skönt att placera sig i soffan efter den promenaden!! Ont i vrister och knän...

Imorn ska jag höra med förskolan om det är OK att jag är med på Theas samling på torsdag morgon. Kul att se hur de har det + att Thea hade tyckt det va roligt att ha sin mamma där :-) Så ska jag ta Max nästa gång jag är ledig och det inte är mammavecka. Så får jag ju lite bonustid med de samtidigt :-)

Mina rosor från innan idag;


2 såna krukväxter står hemma i köksfönsterna nu :-)

Usch nu blev jag akut godissugen!! Tur att vi inte har något här för jag ska INTE äta det i veckorna... Hmmm hur bra det nu går med det...

Imorn är jag ledig till eftermiddagen så då ska jag fika med en kompis och sen kolla på Desperate housewives. Jag har satt det på inspelning, har en benägenhet att alltid somna till det... Det är märkligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥