söndag 24 oktober 2010

KRÄFTOR & OLIVOLJA

Idag när vi va och handlade kunde vi inte motstå kräftorna när vi gick förbi dom... Det är ju SÅ gott!! Så nu ikväll har vi ätit ett paket kräftor, tittat på film och jag har haft fötterna i olivolja. Jag öste lite olja i fryspåsar och stack ner fötterna. Nu hoppas jag på att de bli mjuka :-) De va ju alldeles geggiga så nu när jag la mig fick jag ta på ett par strumpor. Jag hatar att sova i strumpor men inatt har jag inget val om jag inte vill ha sängen full av fettfläckar...

Min telefon är nog så gott som dödförklarad snart... Allt som oftast hör jag inga signaler när jag ska ringa. Det ringer hos den jag ringer upp och den hör mig om den svarar. Men jag hör varken signaler eller när nån svarar :-( Å inte när det ringer till mig heller. Jag få sätta i hörlurarna och sen kan det funka igen. Jag tror inte telefonen är så glad på mig för att jag är så fumlig. Den flög i golvet senast i fredags....

Åå idag fick vi 4 påsar älgkött till :-) Vi behöver inte köpa kött på länge!! Det är bra det. Hade vi inte blivit bjudna på älg idag så hade vi tänkt göra rådjur, men nu få vi ta det en dag i veckan istället. Fast imorn blir det gammal hederlig falukorv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥