måndag 25 oktober 2010

INTE MIN DAG...

Hmm, idag är INTE min dag!! Jag skulle ju spela in Desperata igår, mm jag kollade så tvn funkade på videokanalen eller va fan det heter, jodå allt va OK. MEN... nu när jag skulle kolla på det va det bara svart.... Så finns inte skiten på bandet... I´m going crazy!! Jag som tänkte på hur det blev sen sist, när Gabrielle fick veta att Juanita va adopterad.... HALLÅ är det nån som kollar som kan berätta för mig vad som har hänt???

Så nu har jag suttit och kollat vilka räkningar jag har istället och tro fan att jag saknar ett viktigt papper.... Så nu är jag ju tvungen att ringa ett samtal med telefonen som inte fungerar... Tur jag ska åka och hämta barnen strax, de får mig iaf på bättre humör :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥