onsdag 20 oktober 2010

FUNDERAR

Sitter i soffan och kollar på tennis. Jag jobbar ett par timmar till, sen är jag ledig imorn :-) Funderar på vad jag ska hitta på. Skickade ett mess till svägerskan och hörde om hon är hemma. Jag vill ju se kisemisen. Jag blev så trött på mina kort igår så jag kunde spytt på dom och sen kastat dom!! Det tar sån jäkla tid, jag har sorterat ca 300 kort och ha mååånga kvar!! Fattar inte varför jag framkallar sååå många... Har flera bröllop, möhippa och grejer och massa kort, inte bara ett par stycken...!! Men när jag kommer hem idag så ska jag åka direkt och hämta ut nya linser, det är ett måste!! Sen blir det nog en stund vid korten iaf... Jag måste ju bli klar nångång. Så jag kan framkalla nya...;-) Har ju många på lager från sommar och hösten!!

Jahapp, nu är det bestämt, jag ska ut i buschen imorn och hälsa på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥