torsdag 7 oktober 2010

FÖRSKOLAN

Jag va hemma och åt lite frukost, sen begav jag mig till förskolan. Jag skulle va med Thea en stund idag. Hon visade runt va de hade gjort, målat sin familj, Sambo och Diesel va med på ett hörn. Hon är jätteduktig!! Jag tog kort på henne;
Sen ville hon ta kort på mig
Jag tror Thea blir en duktig fotograf :-)

Vi läste böcker, spelade spel och hade samling. Sen brast det för mig, jag blev så ledsen... Fy fan va jag saknar dom!! Jag sa hej då till Thea sen skulle jag gå till Max, men jag klarade inte det. Jag pratade med hans fröken och berättade en hel del och jag ska komma in till honom en annan dag. Det är riktigt riktigt jobbigt att bara ha de varannan vecka. Det är fan inte därför man får barn!!

Nu ska jag vila en liten stund. Mkt som snurrar i huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥