fredag 10 september 2010

VILL BARA SOVA

Jag såg väl tio minuter på Dag-Otto sen sov jag... Vi har ätit lite grann men jag är bara trött. Spelade kort för jag ska va vaken en stund iallafall. Nu är det Doobido och jag kan inte garantera att jag är vaken!! Sköterskan sa att de hade lite svårt att väcka mig idag med :-) Jag är lite orolig att jag kanske vaknar 2 eller 3 inatt och inte kan sova mer... Men med lite piller & hostmedicin sover jag nog gott!!

Minnet sviktar idag och jag sluddrar lite. Så har jag skrivit nåt 2ggr så blir jag inte förvånad!!

Sen ska vi se "Pirates of the carribean". Jag ska bädda ner mig. Vet inte om jag ska försöka sova i sängen eller fotöljen. Sängen hade ju varit skönast!!

Men nu måste jag sluta, håller på att somna och tappa telefonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥