tisdag 7 september 2010

SER JAG LIKADAN UT!?

I söndags var vi hos min ena bror med sambo. De var hundvakter. Efter ett tag kom hundens husse och matte. De va kvar en liten stund, inget konstigt med det.
Dagen efter skickar svägerskan sms och undrar om jag varit tillsammans med en kille som heter Magnus, för längesen. Min första reaktion for ju tillbaka på hundägarna, hade jag träffat de förut, skulle jag känt igen någon av dom!? Ne, det måste va nåt annat hon hört eller nån hon pratat med tänkte jag... Så jag svarade ju mmmm, vadådå? "Han som hämtade hunden igår kände igen dig, han har en bror som heter Magnus". Å så skrev hon efternamnet. Å jag frågade om resten av syskonnamnen och det stämde ju.... Men jag kände inte igen denna killen!! Hur fan kunde han känna igen mig, det är ju snart 15år sen... Ser jag likadan ut idag som för 15år sen???? Det är ju helt sjukt.... Systern hälsar jag på de få gånger jag sett henne, den andra brodern har jag förväxlat med en annan, men denna brodern har jag aldrig sett förut (men uppenbarligen har jag det ändå...)

Å en annan sak... Du anonymus som skrev i förra inlägget att du "kände" mig för 20år sen. (herregud 20år sen, jag börja bli gammal). Jag blev jävligt nyfiken!! Vem är du? Minnet sviktar men jag minns nog, du kan väl ge mig en vink, skriv dina initialer eller nåt!? Vill du inte skriva här så står min mejladress längst upp i högra hörnet :-) Undra bara om du tror mig när jag säger att jag ska minnas, när jag inte minns detta jag precis skrev ovanför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥