torsdag 16 september 2010

OMBYTTA ROLLER

Sovmorgon var det ja, klockan 8 kom Thea in till mig. Max sover fortfarande... Vad hände!? Max har sovit till 6 varje morgon och nu är klockan snart halv 9... Kanske det va för jag sa till honom igår; imorn är vi leeeediga, du får sova huuur länge du vill ;-) Å det gör han haha!!
Jag har sovit lite oroligt inatt, det var ett jäkla oväder ute. Till sist fick Joppe gå upp och stänga fönstret. Han sov tydligen med oroligt för han gick till jobbet innan 7, vad hände med den morgontrötta mannen?? Han som ALDRIG vill stiga upp!?!? Alla hade ombytta roller inatt...!!

Efter frukost ska jag baka. Det är ett tag sen nu och något måste jag ju bjuda på :-)

Nu kom Max tassande och de har beställt "sin gröt" som är mannagrynsgröt. Vi ska bara vakna till lite först. Tända lite doftljus och ha det mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥