lördag 11 september 2010

NU HA JAG GJORT MITT FÖR IDAG

Nu har jag hållt igång. Vi åkte ner till byn. Jag va på Apoteket och hämtade mer piller. Mina ben bär mig knappt, jag kan somna stående och ögonen har svårt att fokusera. Talet är med lite trögt. Men annars mår jag bra!!
Jag va inne och köpte nya örhängen


Har tröttnat på ringarna så nu blev det pluttar. Men få se om jag ska ha alla i, kanske plockar bort nåt och bara ha 2-3 st kvar.

Jag va inne och köpte bebiskläder med. Vi ska ju träffa Max bästis + hans lillebror i veckan. Vi har ju inte träffat honom än. Å så köpte jag nåt fint till men det kan jag inte visa här än. Det ska skickas iväg.

Snart ska vi äta lite ägg och bacon. Sen ska jag vila en stund.

Det stod en lapp här nere på dörren att de ska ha kräftskiva ikväll. Mig lär de inte störa, jag sover nog gott ändå :-) Fast det skulle ju regna ikväll med så de lär väl inte sitta ute så länge ändå kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥