onsdag 29 september 2010

MÖTE & FIKA

Oj vilken dag. Vi har haft möte och det kommer ske förändringar. Förhoppningsvis blir allt bara bättre :-)
När jag hämtat barnen lagade jag och Max middag, Thea va ute och lekte.
Max berättade att han får ingen mat på dagis.
-"Nehe, sa jag, får alla de andra barnen äta utom du"?
-Aaa så är det.
-Ååå stackars Max, började jag på, nu blir jag arg på fröknarna om det bara är du som aldrig får mat på dagis. Då får jag skälla på "P" på fredag när vi ska dit igen.
-"nej mamma, inte på P hon har aldrig sett att jag inte får mat, du får skälla på A," sa han....
Haha, vilken fantasi :-) När Max säger det på detta sätt förstår jag ju att han hittar på!! Men Thea har berättat en annan sak om mat på ett annat ställe, och där förstår jag att det är på allvar!! DET är skrämmande.

Jag och Pia va nere på Aktivitetshuset på smyckesutförsäljning. Vi hittade ingenting.... I våras köpte jag en hel del...
Sen va vi, tjejerna, och fikade. Det va väldans trevligt. Mkt snack och jisses va det händer grejer. Vi är 4 tjejer som gick gymnasiet ihop och vi träffas fortfarande. Inte så ofta men det är kul när vi gör det. Vi följer varandras liv och det händer saker hela tiden, både roliga och tråkiga.

Nu kollar jag på Uppdrag granskning, det finns ett företag jag skulle vilja skicka dit dom till!! Undra hur mkt skit som skulle komma fram...

Snart är det efterlyst. 2 timmar framför tvn = mkt kli på benen och fötterna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥