onsdag 22 september 2010

KLARA? REDAN?

Jaha, jobbet blev visst färdigt tidigare än beräknat ikväll. Jag som hade räknat med att sitta här till 21-tiden... Men det gör ju ingenting!!

Så det blir att bort till hotellet, sen ut och äta. Idag blir det pastastället i samma shoppinghus. Å woohooo jag hinner in på Zara idag ju :-) Sen hinner vi ut och gå en sväng i det fina vädret med. Hörde nånstans att det ska regna imorn och på fredag, hoppas verkligen inte det stämmer!!

Jag har suttit här och läst, har kommit en bra bit i boken. Jag ska ju sitta här imorn med så då kanske jag läser ut den. Men jag har en bok till med mig :-)

Ikväll får jag ta lite kort. Nu när det går att blogga från Iphonen på hotellet med. Å jag gillar Paris haha.

2 kommentarer:

  1. ja jag vill se mååånga kort sen när ni kommer hem=)

    SvaraRadera
  2. Det ska du få!! Jag måste ta lite här ute på shoppingcentret vid ikea med. Där ska jag gå en runda efter lunch :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥