onsdag 15 september 2010

ILLAMÅENDE & ROLIGA BARN

Jag skulle aldrig druckit min kaffe innan. Fattar inte att jag mår såå jävla ILLA av det!! Jag har alltid mått lite småilla av kaffe men nu var det fruktansvärt idag, det var nåra dar sen jag drack det sist. Jag tycker ju om kaffe :-( Varför blir det så då!?

Idag fick vi snabbesök av familjen Roos. Men vi hann med lite te och barnen lite bus :-)

Barnen skulle ju vara uppe lite längre ikväll och Max va jätteglad, han somnade kvart i 6 i soffan.... Men fick liv i honom ganska snabbt igen!! Vi hämtade lite grejer på sunnerbo. Sen fick barnen titta på Idol. Efter halva programmet gick Max och la sig. Thea vill gärna veta vart jag är och frågar efter mig varje minut om hon inte ser mig, så hon la sig så hon såg både tvn och mig ;-)



Imorgon har vi lekdejt. Som tur är så kommer de hit, jag får ju fortfarande inte köra bil. Jag mår mycket mycket bättre och klarar mig själv, för det mesta. Behöver bara hjälp ur sängen och med tunga saker och grejer som är lite högre upp. Men jag är på god väg :-)

Max är ju rolig...
M; Mamma det är en lillebror där, och pekar på magen.
L; Nej, det är det inte.
M; Jo, jag ser ju det.
L; NEJ där är ingen lillebror.
M; Men varför ser det ut så då, så petar han på magen.......
Tack för den älskade lilla gosse :-) Han tjatar väldigt ofta på mig om en lillebror. Han tittar på min mage och säger att han ser en lillebror som "kyper" i magen. Sötis.

Nu ska vi sooova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥