fredag 3 september 2010

FOTBOLL

Kvällen har spenderats i soffan. Efter pizzan gick Thea ut till alla kompisarna som var ute. Max ville titta på film, så vi tittade på "Boog och Elliot". Vi hade chips, dipp, skruvar och popcorn. Thea va inne och hämtade så hon delade med sig till alla barnen ute med. Hon är så himla omtänksam och alla ska få!! Max ville "vila" och inte alls se Boog efter ett tag, det va bara Ronja som gällde... Men tittade på fotbollen istället. Efter ett par timmar kom Thea in. Hon förstod inte alls varför alla sprang, även de som INTE hade bollen ;-) Nu sover barnen så sött!! De tog inte två minuter innan de sov. Så de har verkligen lekt av sig ute idag :-)

Jag fattar inte varför inte hostan och halsontet går bort!! Jag börjar tröttna!! Å rastlös blir jag med!! Så imorn ska jag trotsa sjukan och iväg och hitta på kuliga saker med barnen!! DE ska ha kul, jag ska titta på :-) Så jag vilar ju ändå.
Jag måste ju med ut lite, tänker bara på nästa helg när jag BARA kommer ligga i fotöljen!! Kommer ju inte kunna göra annat....

Å det börjar köra ihop sig. Jag hade en grej planerad den 13e, sen kom det en grej till. Visst den ena skulle bli gjord innan barnen hämtas och den andra efter. Å nu såg jag på anslagstavlan att det ska även va ett styrelsemöte här i föreningen samma dag mitt i samma tid som en annan grej. Så det blev mkt nu. Jag kan inte klona mig och göra allt. Så vi får se hur det slutar... Annars får Joppe ta med barnen på mötet.. Haha, de hade övertagit showen :-)

Nu ska jag se om jag kan börja på ett V75 system, förra gången gick det ju bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥