fredag 17 september 2010

FILM

Huu va trött och seg jag ääär!! Efter pizzan gick musten ur mig. Vi satt och pratade, någon av oss spelade lite Uno med Thea. När Max är trött vill han att han och jag ska sitta i soffan, han vill ha sina ben i mitt knä. Det säger han så fort han är trött nu :-)
Thea hittade sina kockkläder och bakade kakor till oss. Till slut blev de nästan övertrötta ändå klockan bara va halv 9 så då fick de lägga sig. Tog nog inte ens en minut innan de sov, båda två!!
Innan idag bäddade vi rent i barnens sängar. De valde de röda "hjärtantäckena" som jag har som jultäcken. Åååå jag skulle vilja julpynta :-) Det är ju sååå mysigt!! Jag älskar julen och är väl först ut med allt julmys i fönsterna ;-)

Nu sitter vi nerbäddade i soffan och kollar på


Men det va visst nån serie!? Fast det går att kolla på fristående ändå, tror jag...

2 kommentarer:

  1. Den var lite så där tyckte jag!

    Vet inte om du röstat än men jag läste hos Vänsterpartiet Älmhult en sak jag tyckte var skitbra om tryggare barn så det alltid var två som jobbade och inte någon är själv med massa barn som det är nu på fritids och dagis och sånt

    De har en facebooksida - http://www.facebook.com/notes/vansterpartiet-i-almhult/valloften-for-vansterpartiet-i-almhult/153325764687357

    SvaraRadera
  2. Ja, jag sov ju mig igenom den här filmen med, som med alla andra...

    Jo jag har röstat. Detta har jag missat, om vänstern och dagis/fritids. Men det är ju skitbra!!

    Kul att du kommenterar, tack ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥