måndag 27 september 2010

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN HELA FAMILJEN SAMLAD :-)

Herregud så skönt!! Barnen är här :-) De va överlyckliga när jag kom!! Vi hjälptes åt med middan och den va färdig lagom tills alla 4 va samlade. Efter middan va det dags för min lilla jobbare att följa med Joppe ut och klippa gräset.


Jobbarjacka, jobbarvantar och "Pellemössan", hörselskydden kom på senare :-)


Thea satt inne hos mig och ritade. Sen gick hon med ut. Thea ville att jag skulle följa med ut men jag tycker det är så satans kallt så jag stannade inne.

Max har kommit in till mig igen och vi sitter under ett stort duntäcke i soffan. Han vill ha fredagsmys :-) Vi har mys, och vi är lediga imorn!! Max är överlycklig för imorn eftermiddag ska vi till hans bästis Ludde. Han som bytt dagis :-( Men vi ska ut och hälsa på dom, titta på bebisen och ge honom en present.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥