lördag 28 augusti 2010

V75 & FÖRKYLNING

Jag satte ihop ett V75 idag och vi fick 6 rätt. Det gick ihop sig iallafall :-)

Fan va jag ha börjat nysa, det går nog över i en rejäl förkylning det här. Imorn är jag smittfri från halsflussen iaf.
Jag som höll på att bli kvitt mitt nässpraysberoende kan glömma det nu när jag åkte på det här!! Nu är det bara att börja om från början så fort jag blir frisk.

Fick ett sms av Max's bästa kompis mamma. Att äntligen hade Ludwig blivit storebror. Han hade fått en stor lillebror så ett jättegrattis till dom!! Hoppas vi kan träffa dom om 2,5 vecka.

Jag har krupit ner i sängen och värmer mig. Antar att det kommer va rätt mkt liv här utanför ikväll/inatt. Det är ju speakeasy och wärkstan ikväll med. Snart ska jag förflytta mig till soffan, om Joppe får igång X-boxen. Då kan jag kolla/halvsova när han spelar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥