lördag 14 augusti 2010

SKRATTFEST

Den filmen va kulig!! Se den :-) Vi skrattade rätt mkt och det var på tiden!! Det va riktigt skönt att se en komedi. Jag vill ju se den nya Beck, men den ska jag se hemma i soffan nerkrupen under täcket!!
Det var coolt att de klippt ihop filmen så samma snubbe spelade tvillingarna. Men gu så han trasslade till det ibland, sssss.
Men det va sant som "singelkillen" sa; den gifta killen hade allt, fru och barn och hus men ändå strulade han runt och förstörde för sig. Den andra killen hade så mkt, men ingen att ge det till!!

Nu ligger vi nerkrupna under det goa täcket. Fönstret är öppet men jag håller ju på att dö av värmeslag på mornarna. Fast nu va det bara 13 grader ute så LITE borde det väl kyla!?
Jag ska sticka till min fot till Joppe nu, se om den får lite kli ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥