måndag 16 augusti 2010

NERVÖS SÅ JAG KAN DÖ

Usch, nu kanske jag har gjort nåt dumt... Men tro inte det!! Jag har kollat upp en sak och nu ska jag bara ringa ett samtal och se om det går igenom... Som tur är har personen lunch nu så jag hinner kanske lugna ner mig, eller blir det tvärtom.... Fan, blir det så så kommer jag spy av nervositet!! Men det svåraste är nog att få till NÄR det ska bli av... Å va ska jag säga på jobbet!? Bläää va ont i magen jag har!! Men det är väl bara att blunda och kasta sig över stupet - just do it!!

Jag och "gubben" va ute och gick en runda innan. Mötte nån här från byn som tyckte gubben hade en fin taxi och en fin flicka som körde med... Hmmm, flicka!?!?!?

Usch, snart ska jag ringa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥