torsdag 26 augusti 2010

JAG VILAR, JOPPE JOBBAR ;-)

Efter vi käkat middag, plockade jag undan lite snabbt. Sen åkte vi en sväng. Kollade på hus och lediga tomter.

Joppe städar sina garderober nu, men saker som ska sparas/kastas. Jag klarar nog inte titta. Jag kastar ju det mesta när jag sortera, helst kastar jag allt. Men Herren här är ju tvärtom!! Fan han ska ju spara ALLT!! Tex en pump till en luftmadrass. Han har ingen luftmadrass, "men vi kanske skaffar", hans 1a telefon (hemtelefon). Jag; KASTA!! Joppe; ville inte du ha en fast telefon? Jag; INTE DEN!! Haha, jag låter ju som Linda när hon kastade/gömde alla Mogges saker innan hon flyttat in.

Oooo asså när han tar på sig sina gamla kläder som han använde för 15 år sen.... När han tar på sig det så skrattar jag ju så jag hostar ihjäl mig... Dom rediga kläderna har tydligen redan flyttat in till mig. För den garderoben som han ha hos mig är ju full!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥