söndag 29 augusti 2010

INNELIGGARE

Jag är inte uteliggare, jag är inneliggare :-( Fördelen är väl att jag har täcke, för frysa kan jag ju göra ändå...
Jag gick och la mig och somnade visst om... Men det va skönt!! Nu har vi druckit frukost. Joppe skulle ut och städa bilen, men först ner och köpa mer alvedon till mig. Blev lite avundsjuk för han tog motorcyklen, jag vill oxå åka mc!! Men då skulle väl halsen aldrig bli redig igen...

Det blir inget jobb för mig imorn heller. Tycker det är konstigt att det inte börja ge med sig. Det är på samma linje hela tiden.

Om ett par timmar är vi bjudna till mamma allihop. Jag ska masa mig dit. Tänk bara om jag smittar ner svägerskan. Å så får hon sån hosta så hon hostar ut bebisen.... Jag lovar, jag ska inte hosta på henne!! Jag ska skärpa mig ;-)
Ögonen har börjat rinna, kan jag fått öroninflammation OXÅ!?!?
JAG VILL BLI FRISK

Fan va tråkigt om Joppe ska va nere i garaget och jag måste ligga här. Jag tyckte han kunde fixa bilen hos mig så kunde jag hålla på med mina kort eller nåt under tiden. Men neeedå det är bättre att vara här. Här kan jag inte göra annat än ligga still. Datan funkar inte, det mesta är nerplockat, jag orkar inte hålla igång en massa heller... Men jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥