torsdag 26 augusti 2010

DOKTOR & MEDICIN...

Jag mejlade min njurdoktor igår att nu när jag är sjuk har jag fått ont i ena njuren med. Så fick jag svar om han kunde ringa, när och på vilket telenr. Fan va nervös jag blev. Jag hatar doktorer när det inte är frivilligt!! Å "vanliga" symptom. Jag tänkte att nu har jag nog inte ont längre, så jag ställde mig upp och JO, jag har fortfarande ont :-( Först ringde vårdcentralen och jag fick en tid i eftermiddag. Hann inte lägga på förrens njurdoktorn ringde. Han hörde hur jag lät och sa att jag måste ha antibiotika, spelade inte så stor roll vad jag har bara jag får det, för att skydda njuren. Det kan va inflammation i den eller i en cysta. Sen hann vi inte mer än lägga på innan Joppe ringde...

Nu kollar jag och Sambo på Nyhetsmorgon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥