tisdag 20 juli 2010

Orm & jägaren

Joppe & barnen satte in Max nya stol. Rätt som det var hörde jag Thea skrek, jag trodde hon slagit sig. Men hon va nästintill hysterisk. Då hade hon varit påväg in och sett en svart orm vid ytterdörren, som simmade iväg............... Så nu vågar hon inte gå på framsidan mer, jag får bära henne. Men fy fan va äckligt!! Ser jag den så slår jag ihjäl den!! Ska sätta nåt på framsidan så jag är beredd!! Jävla äckel.

Min lilla jägare kom från skogen idag igen. Men med ny fångst...


Diesel ha fångat en liten fågel. Hon la sig brevid den och tittar stolt.

Vi har tänt grillen nu, kanske ska prova färsk fågel!?
Ne, Daniel & Ulrika kom nu så vi ska grilla karré. Å vilket spring här blev. De hade sina 3 hundar med sig :-)

2 kommentarer:

  1. Yes! Finally someone writes about jhrusan arsitektur.

    kontrak mata kuliah

    SvaraRadera
  2. Now, permit me to share along a few tips to please a woman along with
    your fingers:1. It's time to get in the overall game and see what you are won't be disappointed.

    Once you are with a date, there is something you must know or be reminded about prior to jumping to your prehistoric
    behavior.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥