måndag 19 juli 2010

Lunch

Äntligen kan jag sitta ner!! Äter omelett & kaffe.

Vi körde hem efter frukost, det gick MKT lättare att åka mc idag!! Packningen åkte nämligen bil. Joppes föräldrar skulle hemom sitt idag så de tog med våra saker.
När vi kom hem körde vi och storhandlade. Vi är lika förvirrade BÅDA TVÅ!! Det är hopplöst!! Det är inte många ggr vi kommer ut efter varit inne EN gång, och har med oss det mesta ut... Idag var vi inne TVÅ ggr och hade handlat för lika mkt båda ggr... Finns det att köpa minnespiller nånstans?? Hade behövt ett par kilo!! Vi kom hem med all vår handling och hade likförbannat glömt köpa kattgrus. Men nu får det vara.
Jag har påbörjat städning. Joppe har kört för att hämta packningen. Å Max nya stol har kommit så den hämtar han ut med :-)
Jag ska fortsätta min städning innan jag ska hämta barnen senare i eftermiddag. Sen kommer Angelica, Martin, Rasmus o "lillaThea". Vi ska grilla kängrukött. Vi gjorde test på liknande grillning i helgen och det var gott iaf :-)
Nu är det bäst att fortsätta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥