lördag 17 juli 2010

Laddare-lös...

Fy fan vilken resa det var igår... Jag hade så ont i axlarna när vi kom fram så jag fick inte ens av mig väskan själv... Innan vi åkte for vi upp till byn och tankade och redan då var jag trött i ryggen... Men när vi kom ut hit var det helt sjukt så ont jag hade. Satt konstigt och var värre än en unge till att fråga när vi var framme.
Vi fick grillad kyckling. Grannarna var med över så vi satt på altanen och åt och pratade.

Idag hade vi sovmorgon :-) Sen kom vi ju på att vi hade ingen laddare med till telefonerna. Fick lite smått panik och visste att jag inte klarar mig till måndag!! Efter frukosten åkte vi bort till maxi. Sen in till Laholm och köpte en laddare!! Eller två... Så nu har jag batteri igen :-) Vi hade lite småbråttom för det är lördag och de brukar inte ha öppet så länge. Men det var Bondens dag eller va det hette så det va fullt av folk och djur. Å de hade öppet längre. Hittade dessa små sötisarna mitt på torget






De låg i skuggan men de var nog ändå varma för de låg och flämtade...

Nu ska vi ta lite lunch här och sen blir det kanske en runda till Båstad/Torekov och titta på lite fina hus. Om vi kommer fram för det är ju tennisveckan och halva Stockholm är där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥