torsdag 15 juli 2010

Frukost innan jobb

Vaknade halv 8, skönt!! Fast jag hade lite svårt att sova för det var två som bråkade ute på gatan...
Men så fort jag kom hem började jag tömma min skänk, sätta in papper i pärmen, la ut saker i förrådet. Så nu är det inte mkt kvar i den. Å jag hittade mitt kvitto på iphonen, jihoo!! Så nu ska vi se om det går att lämna in den och få en ny display... Å så MÅSTE jag skaffa mig en drulleförsäkring!!

Nu sitter jag ute på altanen och lyssnar på regnet som smattrar på taket. Käkar omelett & kaffe. Smidig frukost när jag har sovmorgon :-) Börja inte förrens 12 idag. Hoppar in lite extra idag. Å sen är det ju bara imorn med :-) skööööönt!!
Motorcyklen gick igenom besiktningen så imorn tar vi den till stugan.

Vilket skönt väder!! Fast lite klibbigt ändå. Mysigt med regn nu :-)

Saknar redan Joppe som är på jobbet, men när jag kommer hem så har han gjort pizza till oss, mmmm så gottit :-)

Va ska jag hitta på nu en timme!? Tro jag kryper ner under täcket & löser lite korsord. Bäst att ställa klockan kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥