onsdag 28 juli 2010

Dagsförvirrad

Jag är alldeles snurrig med vilken dag det är... Tänker efter flera ggr om dan vilken dag det är idag... Men vad gör det så länge jag vet att IDAG kommer Fredrik & Johanna & Ludvig och IMORN ska vi dricka champagne :-)

Idag sov vi till 10, vi måste sova in de timmar vi förlorar på fredag när vi ska upp i ottan!! Då blir det en tidig dag, phu.

Nu drog jag fram en strandmadrass och satte mig i solen. Men nu kom Joppe och tog fram en baden baden till mig istället. Så nu ska jag läsa/vila/sova en stund. Passa på innan vi får finfrämmat från Göteborg. Vi träffade de sist i höstas och sen dess har det tillkommit en liten Ludvig. Ska bli kul att se honom, han kan väl både sitta & krypa nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥