fredag 18 juni 2010

Vill gosa kudden

3 av 4 dricker vin/sprit/öl... Jag vill helst hem och sova... Vi har spelat kort och det är oooligt :-) Nu ska de lägga lillsessan och sätta igång Wii. Jag ska jobba imorn men börja inte förrens 9 men jag vill sova mina timmar!!
Imorn när jag kommer hem ha vi iiingenting bestämt att göra!! SÅ skönt!! En kompis ha födelsedagsfest men ha det i Mellby och det är vi inte sugna att åka på. Det har varit lite mkt på sista tiden. Vi har inget bokat förrens söndag 16.30 och då ska vi få hem de små älskade barnen!!
Idag när vi va ute på mc såg vi "Max's vargar" en get med 2 kid. Han är för söt, allting blir vargar efter ett tag, om det så är en liten ekorre :-)
Nu är det bäst att starta Wii så jag kommer hem nångång.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥