fredag 11 juni 2010

TUR TUR TUR!!!

Vilket jävla flyt jag ha haft!! Vi var 4 bilar som parkerade lite avsides precis vid en rondell. Det va nåt litet skogsvägsaktigt som jag körde in på. "Körde av vägen" och ställde så långt upp i gräset jag kunde. När det var dags att åka hem och vi gick mot bilen körde det där mkt poliser, jag sa ändå att tänk om vi får böter nu. Patrik sa att det är ju inte alls omöjligt men isf delar vi på dom. Å när vi kommer fram ha alla de andra bilarna fått parkeringsböter UTOM jag!!!!!!!! Men jag förstod ändå inte varför en av bilarna fick böter för det va en liten liten väg som ledde till en åker, fast vägen tog slut och där stod en bil och den fick böter..... Vem fan skulle ner där mitt i natten? Fattar inte den boten riktigt... Men de andra fick ju skylla sig själva.
Jag lyckades backa upp, men det va bara att öppna dörrarna och släppa ut allt gräs som var i dörrarna ;-)
Patrik stannade kvar där nere men följde med mig till bilen. Släppte av han igen så han kunde partaja vidare.
Men nu måste jag ju medge att jag är trött och det är jäkligt skönt och ligga nerbäddad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥