måndag 7 juni 2010

Snyggt!!

Guuu va godissugen jag är, det kom pang på!! Så nu har jag dukat upp med lite smågodis och loka :-)
Jag köpte ett rött nagellack idag (mitt 1:a någonsin...) så jag har målat tånaglarna nu, fasen så snyggt det blev till solbrända fötter!!
Ska bara prata lite med brodern som kommer hit på onsdag, vi ska bestämma lite tider. Sen ska jag krypa till kojs, saknar mitt täcke!! Passar på att kela lite med min håriga lilla Sambo så kanske han är nöjd för ett par timmar framöver...:-)

Jag fick sätta mig vid datorn och skriva om alltihop... Fattar inte varför inte iphonen vill lägga upp inläggen längre... Det står bara "Failed, seems your network is not ready for posting"
Det har stått så i flera timmar nu och jag har försökt och försökt, startat om men ingenting hjälper... bäst att stoppa undan den annars åker den snart i väggen...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥