tisdag 22 juni 2010

Ryktet går...

Det är konstigt!! Om så folk hör ett litet knyst så ska det föras vidare DIREKT om det så är sant eller inte. Eller så blir det GIGANTISKT även om det så bara va en liten fis på tvär. Men det konstiga är bara att folk inte själva får berätta utan det ska alla andra göra åt dom...!!

Å den här gången är det ju sant, MEN de berörda fick inte berätta själva och det va jävligt tråkigt att t o m släktingar på närmare håll fick reda på det genom rykten!! P g a sladder!! Å ingen kan vara tyst.
JAG är SUPERGLAD att jag ska bli faster!!!!!!!!!! Men sa inget för det tyckte jag att de kunde få berätta själva!! Men nu vet ju ALLA. Å jag hoppas att alla är lika glada som de blivande föräldrarna OCH den blivande fastern :-) Fast faster låter gammalt.... Men den lilla knodden gör mig nog ung ;-) Jag älskar den redan som om det vore min egen!! Jag ska skämma bort den, som de blivande föräldrarna gjort med mina!! HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥