torsdag 24 juni 2010

I solstolen

Nu sitter jag i solstolen, med en öl i ena handen och en bok i andra :-) Känns nästan som semester!!

Vi hann handla klart innan barnen firat midsommar färdigt på förskolan. Hämtade upp en bror med så vi har kattvakt. Perfekt med många "braiga" syskon :-) Alla är dom bra på nåt!!
Barnen hittade kompisar i lekparken precis bakom häcken vid stugan, de har badat i den nyinköpta poolen (köpte en hit), sprutat med vattenpistoler och cyklat. Jag har suttit i solstolen mest hela tiden. Pendlat här mellan och dass, barnen dricker ju heeeela tiden, de hittade en stooor fanta...

Thea har fått sig en midsommarkrans till imorn


Min söta goa unge :-)


Jag läser Martina Haag, hon är rätt rolig :-)



Barnen fyller vattenpistolerna.

4 kommentarer:

  1. fy fan vad skönt!!! Jag vill med ha stuga...men men jag ska med ta mig nått kallt o dricka nu iallafall=)

    SvaraRadera
  2. ska ni vara där hela helgen förresten?? Vi tänkte ta en tur med hojen om det är fint väder, kanske kommer innom då.

    SvaraRadera
  3. Ja, kom förbi om ni är ute och kör!! Vi är där vi är - här ;-)

    SvaraRadera
  4. vicken latmask ;), själv har jag kört ett hårt box pass :). Men nu blir det till att slappa lite

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥