fredag 18 juni 2010

Freeeedag

Sovit dåligt, hittar ingenting jag letar efter, känner mig nere, regn, nyheterna är på men allt handlar ju bara om VM och bröllop = allt är skit..... Det är ju ändå fredag, men jag jobbar ju imorn med.... Skulle bara vilja sova...

Känner mig trött, men som tur är så kan jag sitta i soffan och ta det lugnt nu. Klockan 10 ska det va kaffe så jag behöver inte stressa precis :-)
Har ringt MAS och försökt luska ut vart jobbarkompisen ligger för jag skulle skicka ner blommor idag. Men portvakten hade inte henne registrerad...!? Vi fick SMS att hon skulle lugga i Malmö och få all behandling, så det var konstigt. Få försöka luska vidare, tur jag inte hunnit skicka iväg de för jag va tvungen att veta avdelning med.

Ikväll blir det Loshult och invigning av deras nya grill :-) Ska bli trevligt. Jag ska ju jobba imorn så vi får överväga om vi ska cykla eller ta bilen ner. Jag hade tänkt åka direkt och köpa joggingskor, när jag slutat jobba. Men mina ben mår fortfarande inte bra. Joppe tryckte på vadmusklerna igår och saaaatan va ont det gjorde!!! Jag vill ut en runda idag.... Får kanske vänta tills imorn :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥