onsdag 19 maj 2010

Veckodagsförvirrad...

Det känns som måndag... Inte bra att vara ledig!! Egentligen skulle jag varit ledig idag med, men jag va snäll och bytte min lördag och jobbar idag istället :-) Det hade väl inte blivit så populärt om jag jobbat istället för o gå på bröllop!? Fast... vilka bekymmer JAG hade sluppit om jag jobbat istället...!!

Det blir nog helt ok idag, jobbar till eftermiddag, hem till posten och sen sola. Det blir perfekt, mer kräver jag inte av min dag ;-) Jag måste bara sola 2ggr till innan bröllopet... Måste och måste, men det är varmt, skönt och avkopplande.
JO jag MÅSTE ju leta efter mina j*a nycklar med!! Men undra vart jag ska leta, i frysen!?!?

1 kommentar:

  1. Frysen tycker jag låter bra. Skulle inte förvåna mig om de är där;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥